Πέμπτη, Μαρτίου 06, 2014

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΙΟΠΛΟΪΑ (ΜΕΡΟΣ Β')

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΑΣ




  • Οι φόροι στα σκάφη να είναι ανάλογοι με την ιπποδύναμη της μηχανής πρόωσης και όχι με το μήκος 
  • Στην τρεχουσα συγκυρια το κρατος δε θα πρεπει να χρηματοδοτει τον αθλητισμο ποσο μαλλον την ιστιοπλοια, δεδομενου οτι υστερουν πολυ ποιο βασικες αναγκες. Πρεπει ομως ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ να μην παρεμποδιζει δια μεσου της γραφειοκρατιας. 


  • Η ΕΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΑ ΚΟΥΚΙΑ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 



  • Η Ιστιοπλοία χρειάζεται περισσοτερους οπαδούς άρα περισσότερη διαφήμιση στα ΜΜΕ. 




  • ΦΟΡΟΕΛΑΦΡΥΝΣΗ ΓΙΑ: *ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗ ΣΚΑΦΩΝ ΜΕ ΞΕΝΗ ΣΗΜΑΙΑ *ΝΑΥΤΟΛΟΓΗΣΗ ΝΕΩΝ ΣΚΑΦΩΝ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ (ΟΠΩΣ Η ΜΑΛΤΑ ) 



  • Καθορισμος σταθερης εννιαιας πολιτικης για το αθλημα σε συνεργασια ΕΙΟ/ΕΑΘ με την πολιτεια σε θεματα: Οργανωσης ,προβολης,αναπτυξης,εκπαιδευσης στελεχων (διοικητικων,τεχνικων), ναυταθλητικος τουρισμος, υποδομων για την αθλητικη αλλα και ιστιοπλοια αναψυχης, εθνικος τροπος εκπαιδευσης των ενηλικων στις σχολες-εθνικο διπλωμα !!! 



  • ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΥΚΟΛΟ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΟΜΙΛΟ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ. ΟΥΤΕ ΒΕΒΑΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ "ΚΡΑΤΟΣ" . . . ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΟΜΩΣ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΜΙΑ ΔΥΝΑΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΤΟΥ ΑΘΛΗΜΑΤΟΣ. ΑΥΤΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΙΟΠΛΟΙΑΣ ΩΣ ΑΘΛΗΜΑ, ΑΥΤΗ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΙΣ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΤΩΝ ΟΜΙΛΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ, ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ. . .ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΚΑΙ Χ Ο Ρ Η Γ Ο Υ Σ ! . . .λέω τα αυτονόητα ε?! 



  • Ο ναυταθλητισμος να μην γίνεται πρόφαση για λαμόγιες φορολογικές. Οι διοικούντες αποβλέπουν μονο σε προσωπικά οφέλη (οικονομικά, κοινωνικά). Προσπάθεια για χαμήλωση φορολογικών συντελεστών (ένα 25 άρι θέλω να πάρω και το σκέφτομαι 100 φορές λόγω φορολογίας και επιπτώσεων στο σύνολο της φορολόγησής μου) Σεμινάρια, ημερίδες Γνωριμία και διασυλλογική συνεργασία με άλλους ομίλους από άλλες περιοχες της Ελλάδας. Προστιτα στο ευρύ κοινό αγωνιστικά γεγονότα Πολλά mach race!! 



  • Ο στόχος των Ομίλων που οργανώνουν αγώνες ιστιοπλοίας ανοικτής θάλασσας πρέπει να στραφούν περισσότερο στην μαζικοποίηση του αθλήματος , χωρίς βέβαια να γίνονται εκπτώσεις στους κανονισμούς 



  • MATCH RACE ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.... 



  • Να υποχρεωθούν οι ομιλοι σε συνδιοργανωσεις αγωνων ωστε να αυξανεται η συμμετοχη 




  • Μεγαλύτερη προσπάθεια προώθησης και διαφήμισης της ιστιοπλοΐας 



  • Η ιστιοπλοΐα θα έπρεπε να ειναι το πρώτο ανάμεσα σε πολλα ακόμα, θέματα συζήτησης για την ανάπτυξη αυτής της χώρας! Αλλα εδω δεν έχουμε λιμάνια.....τι να λεμε τώρα?..... 



  • Ειναι αδιανόητη η επιβολή τεκμηρίων για συγκεκριμένα πράγματα μεταξύ αυτών και τα σκάφη. Η ζωή του ανθρώπου διέπεται απο τις προτεραιότητες που καθένας απο εμάς θέτει στον εαυτό του. Αν η επιβολή τεκμηρίων είναι αναπόφευκτη (λόγω ανικανότητας τήρησης φορολογικών νόμων) το πιο λογικό και δίκαιο θα ήταν τα τεκμήρια να αφορουν ολόκληρη την τελική περιουσία κάθε ατόμου. Σε καμια περίπτωση δεν πρέπει να "τιμωρουν" επιλογές. 



  • Να αναπτυχθούν οι αγωνες match race σε όλη την Ελλάδα. Έχει ευθύνη η ομοσπονδία αλλά και οι όμιλοι που δεν αναπτύσσεται. 



  • Μειωση του παραβόλου για εκδοση πιστοποιητικου, τουλαχιστον κατα το 1/3. Πχ ενα πιστοποιητικο International των 140 Ε να κοστιζει πλεον κατω από 100 Ε Μειωση του ΦΠΑ στα ειδη που ειναι απαραιτητα για αγωνιστικη ιστιοπλοία (πανια, σωστικα κλπ) Μειωση τεκμηριου αναλογα με τα διανυθεντα μιλια σε αγωνες. Πχ. εως 150 μιλια 25% εως 300 50%, εως 500 75% και για περισσοτερα από 500 πληρης απαλλαγη. 



  • Πιστεύω πως για την ανάπτυξη της ιστιοπλοϊας θα βοηθούσε η Ε.Ι.Ο. να στηρίξει ακόμα και τους πιο μικρούς και διάφανους ομίλους επειδή από ξεκινά κατά κάποιον τρόπο η 'εκλειψη του αθλήματος, άσχετα αν στην "πόλη της ιστιοπλοϊας" (Αθήνα) δεν γίνεται αντιληπτό. 



  • Παρέμβαση της Ομοσπονδίας, ωστε να εξασφαλιστούν ευνοϊκότερες ρυθμίσεις για αληθινά ναυταθλητικά σκάφη, όπως τα επαγγλματικά, τόσο φορολογικά όσο και για ελλιμενισμό, με καθιέρωση αντικειμενικών κριτηρίων, όπως: - συμμετοχή σκάφους σε x μίλια αγώνων, λαμβάνοντας υπόψη την περιφέρεια κάθε σκάφους, αφού αντικατοπτρίζει τους αγώνες που διοργανώνονται (πχ. βάση 100 μίλια για περιφέρεια, επί συντελεστή 1,5 για Θεσσαλονίκη και 2 για Αθήνα - έλεγχο Λιμεναρχείου στα ναυταθλητικά σκάφη τα οποία θα φέρουν ειδικό διακριτικό μαζί με το Νηολόγιο/λεμβολόγιο, περιορισμένη τουριστική χρήση, εξαιρέσεις delivery για μετακίνηση σκαφών ανάμεσα σε αγώνες - καθιέρωση απόπλου/κατάπλου σε λιμεναρχεία, επί τη βάσει αγώνων Περιφέρειας και προπονήσεων για τον έλεγχο των μετακινήσεων των σκαφών, βεβαίωση στο έγγραφο απόπλου, αποδεικτικό εφορίας - 'νηολόγιο' ναυταθλητικών σκαφών - αφαίρεση χαρακτηρισμού μετά από δυο παρατηρήσεις για άλλη χρήση από Λιμεναρχείο - Βεβαιώσεις Ομίλων προαιρετικές, αφού οδηγούν κυρίως στην 'υποχρέωση' των Ομίλων να εξυπηρετούν τα μέλη Κατάργηση παραβόλων χορηγιών στην ΕΑΘ, ωστε να καταστούν δυνατές μικές χορηγίες 500-1000 ευρώ, ωσττε να καλύπτονται σε κάποιο βαθμό τα πάγια έξδα ενός μέσου ναυταθλητικού σκάφους Δημήτρης Πετράς, Ναυτικός Όμιλος Ανοιχτής Θάλασσας 



  • ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ & ΚΙΝΗΤΡΑ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΑΥΤΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΣΚΑΦΟΥΣ . 



  • Απαλλαγή από ΤΠΠ και τεκμηρίων, ναυταθλητικών σκαφών, κλιμακωτά ανάλογα με τη συμμετοχή σε αγώνες. Οι νικητές του Ranking list της ΕΑΘ να εκδίδουν δωρέαν το πιστοποιητικό της επόμενης χρονιάς. Διεύρυνση νησιωτικών προορισμών της Aegean Regatta. 



  • Πιστεύω πως τα τελευταία χρόνια, οι αγώνες δεν γίνονται για τους αθλητές τα πληρώματα και τα σκάφη, αλλά για να μπορεί να πεί ο διοργανωτής όμιλος πόσο καλά διοργάνωσε τον αγώνα του. Να ανταλλάξει πλακέτες με τους επίσημους στην περίπτωση του ΠΟΙΑΘ. Υπάρχει και η περίπτωση του ΝΟΕ, ο οποίος δίνει εκκινήσεις με πλήρη άπνυα, αλλά ετσι και πάει πάνω απο 30 μίλια ο αέρας ακυρώνει τους αγώνες, και εμείς βλέπουμε απο τον μώλο, τις σχολές ανοιχτής θαλάσσης να κάνουν μάθημα στην θάλασσα!!! Ο όμιλος αμφιθέας (αν δεν κάνω λάθος) όχι απλώς δεν ξέρει να στήσει ένα στίβο, ούτε τους στοιχειώδεις κανονισμόυς... με αποτέλεσμα να κατεβάζει την αναβολή και μετά απο 5 δευτερόλεπτα να σηκώνει σημαία για 4λεπτο, και ο αγώνας να έιναι 5 μίλια μονόμπρατσο όρτσα για την 1!!! (για γέλια) Και φυσικά υπάρχουν και οι όμιλοι οι οποίοι υποχρεώνουν τα σκάφη τους να αγωνίζονται στους αγώνες που διοργανώνουν(βλέπε τζιτζιφιές και οι όμιλοι του περάματος), χωρίς να φροντίζουν να είναι τα πληρώματα και οι κυβερνήτες ενημερωμένοι για τους κανονισμούς και το ευ αγωνίζεσθαι, με αποτέλεσμα να βλέπουμε απο ενστάσεις για φάουλ που θα μπορούσαν να έχουν αποφευχθεί, μέχρι και σκάφη να βάζουν μηχανή όταν δεν τους βλέπει κανείς (ή έτσι νομίζουν) αλλά να τερματίζουν κανονικά με πανιά. Απο την άλλη, σε πιό αγωνιστικούς στόλους, όπου τα σκάφη έχουν και την κατάλληλη ιστιοπλοική γνώση και την ανταγωνιστηκότητα, βλέπουμε απουσία ενστάσεων, για φάουλ που δεν γίνονται λόγω ασχετοσύνης, με αποτέλεσμα να πέφτει το επίπεδο των αγώνων. Στον αντίποδα αυτών, θεωρώ πως είναι πολύ θετικό που επιτέλους έχει συσταθεί μία επιτροπή με άτομα που έχουν παρακολουθήσει σεμινάρια και έχουν κάνει κάποια "σχολή" , οι οποίοι μπορούν να είναι ανεξάρτητοι απο τον διοργανωτή όμιλο και κάνουν και σωστά την δουλειά τους. Με την ιστιοπλοία τριγώνου δεν έχω τόσες επαφές πλέον, αλλα θεωρώ απαράδεκτο να κερδίζει αθλητής πανελλήνιο (όχι κανα διασυλογικό της πλάκας) ενω αγωνίζεται εντελώς μόνος του!!! ωραία εικόνα της ελληνικής ολυμπιακής ιστιοπλοίας!!! και δέν γνωρίζω εάν τα λεφτά τα "τρώνε" εκεί στην ΕΙΟ ή αν απλώς δεν υπάρχουν, το σίγουρο είναι οτι η ΕΙΟ θα μπορούσε να μήν υπάρχει καθόλου, μιας και οι αθλητές που μας εκπροσωπούν σε Ολυμπιακούς και παγκοσμίου κλάσης αγώνες, για να το κάνουν αυτό πρέπει να βάλουν χέρι στην δική τους τσέπη και στου ομίλου τους. Αλλά σε βραβεύσεις και ομιλίες θέλουν να λένε "οι αθλητές ΜΑΣ"... 



  • Συγχαρητήρια για την ιδέα. Θα ήθελα να ακολουθήσει και μια έρευνα σε πιο τοπικό επίπεδο. Αν περιμένουμε από την ΕΙΟ (ή την ΕΑΘ) θα περιμένουμε πολύ ακόμα. 



  • Το βασικό πρόβλημα είναι ότι κατά το παρελθόν πολύς κόσμος έχει εκμεταλλευτεί τις ευνοϊκές ρυθμίσεις για τα ναυταθλητικά ώστε να γλυτώσει φόρους που θα πλήρωνε κανονικά για το σκάφος αναψυχής που διαθέτει. Θα πρέπει με κάποιο τρόπο η ΕΑΘ, με τη συνδρομή των κυβερνητών/ιδιοκτητών ναυταθλητικών σκαφών, να βρει μια φόρμουλα ώστε αυτοί που παίρνουν τις ελαφρύνσεις να είναι αυτοί που όντως συμμετέχουν ενεργά σε αθλητικές διοργανώσεις. Πιθανόν μια καταγραφή των σκαφών με αυστηρά κριτήρια (π.χ. τουλάχιστον 15 ιστιοδρομίες (όχι μόνο εκκινήσεις) του ranking list) να βοηθούσε και στο να μπορούν να διεκδικηθούν ευνοϊκότεροι όροι και να αυξηθεί ο ανταγωνισμός. 



  • Πρέπει η Ελλάδα να γίνει (να ξαναγίνει) το κέντρο της ιστιοπλοίας (και κατ' επέκταση και της αγωνιστικής) στην ανατολική μεσόγειο. Η φύση είναι πολύ γαλαντόμα με αυτή τη γωνιά της γης και θα μπορούσαμε πολύ γρήγορα να συγκεντρώσουμε και σκάφη υψηλού επιπέδου αλλά και πληρώματα και διοργανώσεις. Το μόνο που θα προκύψει για τη χώρα είναι πολλαπλά οικονομικά οφέλη... 



  • ΕΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΙΣΤΙΟΠΛΟΙΚΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ ΜΕ ΑΞΙΩΣΕΙΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΞΟΔΕΥΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΟΣΟ ΩΣΤΕ ΝΑ 'ΝΑΙ ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΑΞΙΟΠΛΟΟ ΚΑΙ ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ...ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ Η ΙΣΤΙΟΠΛΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΘΛΗΜΑ ΤΟΥ ΦΑΙΝΕΣΘΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΘΩΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΛΕΕΙ ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΝΑΥΤΑΘΛΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΨΑΡΕΜΑ ΜΠΥΡΕΣ ΚΛΠ....ΔΛΔ Η ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ Η ΘΕΣΜΟΘΕΤΙΣΗ ΞΑΝΑ ΤΟΥ ΝΑΥΤΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΣΚΑΦΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΑΙ ΠΙΟ ΑΥΣΤΗΡΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΣΚΑΦΟΣ....ΔΛΔ ΕΝΑ 25ΑΡΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΧΡΗΣΗ ΜΕ ΕΝΑ ΠΟΥ ΤΡΕΧΕΙ CLUB.



  • Προκειμένου να διαφημιστεί το άθλημα πρέπει να πέσει σημαντικά το κόστος...επίσης να δίνεται μεγαλύτερο βάρος στα θέματα ασφάλειας.... 



  • Η ΕΙΟ αποτελεί εδώ και πολλά χρόνια μια φάρσα ! Δεν έχει καταφέρει στις Ολυμπιακές κατηγορίες ουτε να επιλεξει τους σωστούς εκπροσώπους με πιθανότητες διακρισης, ουτε να βοηθησει όσους εχουν επιλεγεί να διακριθούν με κατάλληλη υποδομή και υποστήριξη. Επιπλέον δεν εχει βάλει ΚΑΜΙΑ βαση να δημιουργηθει μια πυραμίδα ωστε τουλάχιστον στο μέλλον, να αρχίσουμε να βλέπουμε αποτελέσματα. Το έκαναν η Μεγάλη Βρεττανία με πολλά χρήματα, η Νεά Ζηλανδία με πολύ λιγότερα και τα αποτελέσματα τόσο σε μεταλλια όσο και σε υποδομές και νέα ταλέντα… Εδώ κατασπαταλήθηκαν απειρα χρήματα. Σε ταξείδια συμβούλων, τεχνικών και λοιπών "ημετέρων" Σε απίστευτη υπομονή και επιμονή σε αθλητες με αδυναμία να αποδώσουν τα δέοντα Σε πανάκριβες διοργανώσεις… Τι καταφέρανε? οι περισσότερες Ολυμπιακές και παγκοσμιες διακρισεις ηρθαν όχι απο αυτούς που υπερμετρα βοηθησε η ΕΙΟ αλλα απο αυτους που προσπάθησαν κατα βαση μονοι τους και μετα η ομοσπονδία δε μπορουσε πλεον να αγνοήσει… Να διώξουν το συνολο του ανθρωπινου δυναμικου το οποιο εκπαιδευθηκε και στελέχωσε την Ολυμπιάδα Όσο για την ΕΑΘ, παρά την εκπληκτική δουλεια που εχει κανει σε θεματα οργανωσης καταμετρησεων, πιστοποιητικών κλπ, δεν εχει μπορεσει να βαλει σε ταξη το προγραμμα των βασικών αγωνων ανοικτης θάλασσας… Δεν διαφενεται κανενας βασικός κορμός, δε δειχνει να υπαρχει η δυνατοτητα να επιβληθει των ομίλων ωστε να αποκτησουν οι αγωνες ΑΘ, ταυτοτητα, να κατηγοριοποιηθουν και να μπορει μια ομαδα να κανει ενα πλάνο, κατι που απασχολεί και τους χορηγους, οπως και ο κατακερματισμός του στόλου….


  • Διαρκής εκπαίδευση και εξέλιξη στην ναυτική τέχνη. Ωκεανοπλοϊα, αγωνιστική inshore και offshore ιστιοπλοϊα, χρήσιμα σχετικά με μετεωρολογία και ασφάλεια στη θάλασσα, πως να γίνουν πιο ασφαλείς οι διακοπές με ιστιοπλοϊκό και πλέυση με ενα ή δύο άτομα, ως γνώστες



4 σχόλια:

  1. Ενδιαφέροντες ιδέες και προτάσεις. Ελπίζω να φτάσουν στα αυτιά των υπευθύνων και να τις λάβουν σοβαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ καλή δουλειά. Συγχαρητήρια. Η σελίδα που έχετε φτιάξει θεωρώ πως είναι άκρως ιστιοπλοϊκή. Χωρίς φρου φρου κι αρώματα. Στεγνή, λιτή και επί της ουσίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο Δημήτρη. Αυτοί που ενδιαφέρονται και τους αρέσει το δείχνουν με έργα και όχι μόνον με λόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο Δημήτρη, πολυ καλη δουλεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή